Jump to content
Sign in to follow this  
Huligāns

Google Adsense Reklamas tips

Recommended Posts

Vēlejos padiskutēt par tēmu " Reklāmas '' ir kāds kurš lieto varbūt entos gadus GOOGLE Adsense , un var īsti pateikt dažas neianses? Vai agrāk Google Ads nemaksāja vairāk, vai kautkad neseņ tika maksāts mazāk, varbūt ir ko ieteikt , kādas platformas varētu lietot ( kuras ir parbaudītas ) Un varbūt kāds varētu padalīties ( parādīt ) statistiku, lai varētu paskatīties kādas ir aptuvenās izmaksas par '' Click '' or '' visit site '' Paldies! Lūgums komentēt tie kuri ir lietas kursā, un var kautko sniegt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, MλZE said:

Iesaku būt ļoti uzmanīgam un likt dienas limitus, jo nepareizi sataisot kampaņu tev nauda ies brrrrrrrr

Agrāk biju uzlicis 200 EUR, un noņēma visus pa nedeļu, kaut bija limiti salikti, un attiecīgā auditorija, bet tāda sajūta kad lapas apmeklētaji ir bijuši boti, jo nekādu reakciju, un nevienu komentāru, un neviena klienta. Bet šobrīd viss ok, vienīgais tas kad tā izmaksa par reklāmam ir mazāka , nekā iepriekš, ir visi ads.txt bet nu nekas nemainās. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kāpēc neieciklēties uz SEO tā vietā, lai maksātu regulāri Googlei vai facebookam? Viss atkarīgs no tā, ko piedāvā. Es personīgi klientiem iesaku facebook advertising, jo google viņu mājaslapas jau ir sasniegušas top 10 un attiecīgi jēga maksāt par to.... Ir cilvēki, kas ignore apmaksātas reklāmas meklētāju augšgalā un pareizi dara, jo konkrētā pozicija neliecina par satura vai pakalpojuma kvalitāti. 

Edited by imbaworld
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, imbaworld said:

Kāpēc neieciklēties uz SEO tā vietā, lai maksātu regulāri Googlei vai facebookam? Viss atkarīgs no tā, ko piedāvā. Es personīgi klientiem iesaku facebook advertising, jo google viņu mājaslapas jau ir sasniegušas top 10 un attiecīgi jēga maksāt par to.... Ir cilvēki, kas ignore apmaksātas reklāmas meklētāju augšgalā un pareizi dara, jo konkrētā pozicija neliecina par satura vai pakalpojuma kvalitāti. 

Pašlaik ar to arī spēlejos, un iedziļinos SEO. Neesmu tik spec, lai nemaksātu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vienreizējs ieguldījums SEO ir daudz vērtīgāks, kā visas reklāmas kopā ņemot. Ir nišas, kur bez reklāmas neiztikt, bet katram 1eur ir jāspēj ienest 3eur, pretējā gadījumā tam vienkārši nav jēgas. 

 

Veiksmi.

Edited by imbaworld
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tas brīdis, kad tev pasaka: 
"vienreizējs ieguldījums SEO". 

Tāda nav.. ja to kāds saka, tad ir cirvi*s. 

SEO tāpat kā reklāma mainās, konkurenti nāk un iet.. lai sasniegtu rezultātus īpaši ja konkurence ir liela nav tāds - vienreiz ieguldi SEO. Katrām izmaiņām ir jāseko līdzi ja nerunājam par vienkāršu optimizāciju tenhiskā ziņā mājaslapai. 

Jautājums arī precīzāk būtu par google adwords nevis adsense.. 

Tika minēts arī par to, ka cilvēki nespiež uz pirmajās vietās reklāmu - tad kāda jēga būtu likt reklāmu? Tas procents, kas to reklāmu izlaiž un iet zemāk nav tik būtisks īpaši ja visam pretī tiek mērīts rezultāts un optimizēts. 

Tika minēts arī, ka SEO izdevīgāks par reklāmu. Cilvēks laikam "strādā ar SEO un reklāmu" ja runā tādas muļķības. No tā cik SEO izmaksā nišā kur ir liela konkurence, īpaši kad jāsāk pirkt kvalitatīvi backlinki, jāveido saturs utt. Kamēr atdeve nāks ar laiku, reklāmu var ātri palaist un atkarībā no produkta/pakalpojuma var to rezultātu sasniegt krietni ātrāk. Kā arī ne vienmēr SEO to atdevi iedos. Atnāk google ar jaunāko apdeitu un pēkšņi tava labā pozīcija ir otrajā lapā kamēr reklāma turpina darboties. 

Vēl ilgi varētu komentēt uz to huiņu ko imbaworld sarakstīja. Nestrādā pie Nika gadījumā? Tur līdzīga domāšana. 

 

Autoram par click un visit nevajadzētu diži domāt. Ir jāskatās konversija vairāk. Tad pēctam var pētīt kā uzlabot to visu. Jāskatās arī valsts kura tiek tēmēta un kāda ir konkurence uz konkrētiem atslēgas vārdiem un lapas kvalitāte. Uzlabojot to, arī samazināsies izmaksas. 

Ir klienti kuriem var dabūt 20 - 25X no iztērētā reklāmā pret apgrozījumu ( klienta peļņu skaidrs, ka nezinām ).. un ir klienti kuriem ir pieticīgie 3 - 10x.. un ir arī tādi kuriem ir 1x.. kuram arī 1x ir normāls, ja klientam pašam klients ilgtermiņā atnes tieši vairāk. 

Te runāt un spekulēt var ilgi. Jāskatās nozare, valstis utt. 

Ecom veikalu pret SaaS piem. vispār nevar līdzināt kur ir klienti, kas maksā 40 - 50$ tikai par trial uzsākšanu.. pretī tam ir klienti, kas maksā eCom 1 - 5$ par pirkumu. Divas dažādas kategorijas. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/28/2020 at 3:57 AM, MλZE said:

Iesaku būt ļoti uzmanīgam un likt dienas limitus, jo nepareizi sataisot kampaņu tev nauda ies brrrrrrrr

Cik sapratu limiti ir jabūt ofic, jo ja viss būs dienas laikā, tad tie ir parastie neveiksmīgie . Es vairāk eju uz to pusi lai būtu klienti, kas arī ir klienti, nevis kautkādas lapas apmeklējumi, kuri atver, un aizver! Bet no 100 / 20 parasti vienmēr ir tādi kuri atver, un aizver, jo nav viņu intreses! Karoč cik sapratu, tur jabūt baigam specam, kurš ar gadiem tur ir fonā, un ja nav matriala sava, tad arī nākas boost , bet cik sapratu facebook nepiedavā pēctam ads , jo tika boostots par maksu. 

P.S - manuprāt agrāk google adsense arī maksāja par visit, palaižot rēklamas eksperimentus ( mēneša laikā no 15 - 20 k apmeklējumiem , nekā , par kliksķiem tur kādi 25 EUR , bet nu fiziski neskrienu tam pakaļ , tīri kama ir vajadzīgi tie ienākumi , var realizēt lai dienā ie tie 25 , vai 30 EUR , tur apmēram jabūt 150 Klikšķiem , apmēram pēc saviem skaitļiem skatos! Agrāk , ja nemaldos bija vien par skatijumu 25/60 cent , tad tagad vispār 0/ Cik sapratu par politiskiem cookie , ko google bloķēja, arī sāka nemaksāt par skatijumiem. 

Edited by Huligāns

Share this post


Link to post
Share on other sites

ko? 

Izlasīju divreiz, kad vienā brīdī teikums ir +- skaidrs tad uz beigām jau paliek neskaidrs un nevar saprast ko tu esi domājis pateikt vai arī kāds ir jautājums ja tāds vispār ir... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Principā ja uzņēmumam, sazinies ar savu pašvaldību, iedot atlaidi vietējiem uzņēmumiem un pašavldība pati reklamēs vietējiem tevi. Un pie tam izdevumi tev tikai būs ka pakalpojums ar atlaidi.

Personīgi man šādi startā ļoti palīdzēja, un pašvaldība bija ļoti atsaucīga un izpalīdzīga, un 50% klientu tikuntā ir no pašvaldības, kuri pagarinājuši pat pakalpojumus par pilnu samaksu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.