Welcome to www.HAS.lv - programmējam HTML.

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Sign in to follow this  
Followers 0
K3LV

Automašīnas sadales vārsptu ķēdes maiņa.

Posted (edited)

Sveiki, iepriekšējais raksts bija par dzinēja defektu, kuru izraisīja dzesēšanas šķidrums. Defekts novērsts, auto rūc, bet diemžēl radusies cita problēma. Veicot elektro diagnostiku, raksta kļūdas uz detonāciju visos četros cilindros. Līdz ar to, ka cilindros ir detonācija , dzinējs nepierasti ātri uzsilst, līdz ar to defekts pastiprinas un pie noteiktiem apgriezieniem pazūd jauda un neceļas apgriezieni, teiksim tā, kaut kas noķīlē. Hm, kas gan varētu būt. Sāksim ar to, ka pārbaudam visas atzīmes uz zobsiksnas - viss kārtība, viss pareizi, bet kāpēc vēl varētu detonēt?  Meklējam problēmu dziļāk un nonākam pie secinājuma , ka jāpārbauda atzīmes sadales vārpstām un tās piedziņas ķēdēm. Tālāk arī ir jautājums par sadales vāprstas devēju un ķēdes spriegotāju, kurš protams ir jāmaina. 

Automašīna  - VW PASSAT B5 1996. gads , 1.8 benzīns ( bez turbo) 92kW. 

Jau sagatavota informācija ar atzīmēm , kuras noteicis rūpnīcas ražõtājs. cy1Ay7G.jpg?1

 

Turpmākie procesi un fotoattēli tiks pievienoti šeit un arī sekos atbildes un komentāri.

 

 

Edited by K3LV
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Labāk notirgo vāģi, nekā čakarējies ar viņu un izmet daudz reiz vairāk piķi.

Jo reāli.. Labāk nopērc auto, burtiski labā stāvoklī. Ar kuru problēmu ir 0. Tā lai tev vismaz kādu noteiktu laika periodu nav jāpišas ar to sūdu. Mans personīgais viedoklis.

 

Nēesmu auto spečuks, tapēc atvaino ja ne pa tēmu.

-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atbildot uz Cilvēks. teikto. Jā protams, vari nopirkt jaunu, svaigu , bet šā vai tā, kaut kad kaut kas notiks, reizēm vaina jaunajiem auto ir daudz nepatīkamāka nekā , manā gadījumā galvas maiņa, vai detonācija cilindros.  Tehniskā daļa ir viegli labojama, līdz brīdim, kamēr vaina neiemetas elektronikā, tad vari priecāties uz nebēdu.

Pie tam, ja pašam automašīnas ir sirdslieta, patīk skrūvēties un testēt visādus jokus, tad arī ir interese pašam paķēpāties.

4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieteiktu palasīt forumos par šo problēmu, ir ļoti daudz cilvēki kam ir bijusi tāda pati problēma. 

Pamēģini ar stetoskopu paklausīties dzinēju. :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viss jau ir pētīts, bet zinot  dažus labus motoristus, šī problēma jau ir apspriesta, atliek tikai darīt.

Uz doto brīdi sadales vārpstu ķēde un spriegotājs ir nomainīts, bet tagad ir jātiek galā ar zobsiksnu. 

 

Daži fotouzņēmumi - 

 

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Cilvēks. said:

Labāk notirgo vāģi, nekā čakarējies ar viņu un izmet daudz reiz vairāk piķi.

Jo reāli.. Labāk nopērc auto, burtiski labā stāvoklī. Ar kuru problēmu ir 0. Tā lai tev vismaz kādu noteiktu laika periodu nav jāpišas ar to sūdu. Mans personīgais viedoklis.

 

Nēesmu auto spečuks, tapēc atvaino ja ne pa tēmu.

Bet ja cilvēkam patīk nodarboties ar šādām lietām, tad kādēļ nē? Ir brīvā laika hobbijs, kā teikt, un var nodarbināt sevi, nevis mājās slinkot.

6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

9 hours ago, Cilvēks. said:

Labāk notirgo vāģi, nekā čakarējies ar viņu un izmet daudz reiz vairāk piķi.

Jo reāli.. Labāk nopērc auto, burtiski labā stāvoklī. Ar kuru problēmu ir 0. Tā lai tev vismaz kādu noteiktu laika periodu nav jāpišas ar to sūdu. Mans personīgais viedoklis.

 

Nēesmu auto spečuks, tapēc atvaino ja ne pa tēmu.

Kādēļ clivēks nevar taisīt, ja viņam gribas? Domāju ka viņš pats saprot ka iespējams ir lētāk un vieglāk pārdot un nopirkt jaunu, bet nejau viņš prasija cik tas ir izdevīgi. Un nevar jau garantēt ka jaunu nopirksi un viņam nebūs savu problēmu.

 

Also neesmu*

Edited by MλZE
2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Atbildot uz lollka un MAZE komentāriem - jā, patīk paķēpāties, un tā kā ikdienā darbojos rezerves daļu jomā, tad pie skrūvēšanas netieku, vienīgais tikai tik daudz cik mājas apstākļos savu auto paskrūvēt, kā arī, šajā foršajā saulainajā laikā , vasaras iedegums garantēts pāris stundu laikā. :D

Atbildot uz navesengelis komentāru - šoreiz ir gadījums, kad aizedzes apsteidzes leņķis īsti neregulējas, un ja regulējas, tad elektroniski, veicot adoptāciju, kas tika izdarīts pāris dienas atpakaļ pielēdzoties ar kompi. Veicu adoptāciju gan aizdedzes spolei, gan droseļvārstam, bet defekts kā tāds nepazuda. 

 

Lai nu kā, pāris stundas pagājušas, mājas apstākļos sadales vārpstas ķēde ir nomainīta, ķēdes spriegotājs arī. Kopējās izmaksas uz rezerves daļām aptuveni 150 eur ( ieskaitot tīrīšanas aerosolus, tehniskos šķidrumus, eļļa. Darbs aptuveni 6-7 stundas, ņemot vērā, skrūves bija mazliet jāpačakarē, tieši virsbūvei, respektīvi, priekšējam televizoram. Par laimi, divi no defektiem novērsti - detonācija un ķēdes klaboņa, bet diemžēl , kaut kur vēl mazs dzenītis iemeties, brīdī kad dzinējs uzsilst un pie noteiktiem abarotiem mazliet ir aizķere, bet tur man vairāk aizdomas krīt uz kloķvārpstas devēju, jo veicot diagnostiku,bija kļūda arī uz viņu, un tasir mans vienīgais varians, kas varētu būt pie vainas šim defektam, jo drosele strādā ideāli, neķeras. Sliktākajā gadijumā jāliek jauni vārsti, vai jāslīpē vecie. Jaunus vārstus un kompensatorus ielikt sanāk lētāk , nekā slīpēt vecos. 

 

Iepriekš Cilvēks. arī pieminēja, ka nav ko ķēpāties ar veciem lūžņiem. Pēc maniem uzskatiem, tieši ar veciem lūžņiem ir bauda ķēpāties, jo katra detaļa nav savienota ar vadības bloku, kā piemēram VW TUAREG, 3.0 D., kuram ieplūdes kolektoram ir divi elektromotori, kuri regulē gaisa padevi cilindros, vot tā ir problēma, ja kāds no viņiem izbeidas - jāmaina uz jaunu, vai nu orģināls, vai alternatīva. Pēc tam jāveic atkārtota diagnostika, jāveic elektromotora adoptācija, kas ir piņķerīgs process. Lai nu kā, vecās automašīnas ir parocīgas, tai pat laikā kaprīzas. Ja vienreiz sataisīsi, vari rēķināties, ka turēsies ilgi. Labāk ieguldīt savu laiku, savas asinis un nervus vecā lūznī, saņemt gandarīumu par to, ko esi izdarījis pats, nedzenot uz dārgiem servisiem, nevis nopirkt jaunu auto, un maksāt servisiem par katra defekta novēršanu. 

 

Varbūt arī radīsies jautājums, kāpēc es vispār esmu sācis šādus rakstus ievietot.  Viss ir vienkārši, es ļoti ceru, ka atradīsies kādi interesenti, ar kuriem kopā diskutēt par noteiktām lietām auto nozarē, kopīgi meklēt defektus un efektus katram auto. Varbūt kādam ir līdzīgas problēmas, un spēj atrast risinājumus šajos rakstos. 

 

Edited by K3LV
5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazs atjauninājums šim projektiņam.

Defektu izdevās novērst, bet ne dēļ ražotāja noteiktajiem parametriem.

Lai arī orģinālās atzīmes ir saliktas pareizi, sadales varpstas stāv nepareizi. Lai būtu viss kā nākas, nobīde ir 5 zobi uz sadales vārpstas piedziņas skriemeļa. Pašļaik ir uzstādīts kā nākas, ar 5 zobu nobīdi un sadales varpstas stāv pareizi, dzinējs vairs neniķojas. Tagad rodas jautājums, kur pazuduši pieci zobi, ja piedziņas skriemeļiem ķīļi ir veseli un vietā un ķēdes zobrati arī vietā, nav kustējušies. Kādas idejas varbūt jums ir?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iespejams kadreiz tie zobrati ir mainiti un nav uzlikti ar identisku kodu. Jo manam Audi 80 B4 tiem zobratiem ir dazadaki varianti ka ari atzimes atskiras. Bet fiziski ir vienadi un var likt jebkuru virsu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0