Welcome to www.HAS.lv - programmējam HTML.

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

K3LV

Biedrs
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Community Reputation

38 Good

About K3LV

  • Rank
    Jauniņais
  • Birthday 03/10/1994

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rīga
  • Interests
    LEAGUE OF LEGENDS. HTML / CSS

Contact Methods

  • Skype
    creativew0wlv
  1. Bet DjKikisa varētu būt diezgan labs kandidāts. Veidojiet partiju - HAS par labu nevienam.
  2. Tad vienīgais variants, ir iegādāties flašku, iemest window, izdarīt darbu un noglabāt savu flašku pie vertīgajām lietam, lai tad kad atkal savajagas, vari izmantot.
  3. Smieklu izraisīja - cerams dabūšu adminu. labi tur. Bet tai pat laikā adminu nedabūja un uzreiz - man nepatīk, jāmekle citu. Jaunaizcilvēk, Tu meklē vietu kur būt admins, vai vietu kur spēlēt. Ja gribi adminu, veido savu serveri, tādu, kāds Tev patīk, un sauc tur spēlētajus, bet ja gribi vienkārši uzspēlet, tad kāpec gan nespēlēt nu jau esošajos latviešu serveros, kā arī kaimiņzemju serveri nav zemē metami. Pie tam rodas jautājums - Kāds ir tas serveris, kurā Tu pats spēlētu ( bez visadam privileģijām)?
  4. Manā pagastā vizpār ir izveidotas 3 partijas, tikai lai pašreizejo priekšsēdētaju noliktu pie vietas un izmestu no karaļa krēsla, bet ja paskatās kandidātu sarakstus, mati ceļas stāvus, maksimums 6 cilveki , pa divam partijām zin kas ir vadība, kā vadīt pagastu, pāreji tikko no zemes atlekuši, vai no malas paņemti, jo ir naudīgi un daļēji ietekmīgi. Ja runa par Rīgas pašvaldības velēšanām, tad mani tas neskar, pagaidām, un par ko balsotu, ja būtu jābalso - nezinu. Neesmu sekojis līdz nevienai no partijām, viņu sarakstiem, bet viennozīmīgi nebalsotu par tiem, kuri piemētā pastkastītes ar tām kaitinošajām avīzēm, neuzrunajošiem bukletiem, kuru vienīgais izmantojums ir krāsns iekurs vai makulatūra.
  5. Mazs atjauninājums šim projektiņam. Defektu izdevās novērst, bet ne dēļ ražotāja noteiktajiem parametriem. Lai arī orģinālās atzīmes ir saliktas pareizi, sadales varpstas stāv nepareizi. Lai būtu viss kā nākas, nobīde ir 5 zobi uz sadales vārpstas piedziņas skriemeļa. Pašļaik ir uzstādīts kā nākas, ar 5 zobu nobīdi un sadales varpstas stāv pareizi, dzinējs vairs neniķojas. Tagad rodas jautājums, kur pazuduši pieci zobi, ja piedziņas skriemeļiem ķīļi ir veseli un vietā un ķēdes zobrati arī vietā, nav kustējušies. Kādas idejas varbūt jums ir?
  6. Atbildot uz lollka un MAZE komentāriem - jā, patīk paķēpāties, un tā kā ikdienā darbojos rezerves daļu jomā, tad pie skrūvēšanas netieku, vienīgais tikai tik daudz cik mājas apstākļos savu auto paskrūvēt, kā arī, šajā foršajā saulainajā laikā , vasaras iedegums garantēts pāris stundu laikā. Atbildot uz navesengelis komentāru - šoreiz ir gadījums, kad aizedzes apsteidzes leņķis īsti neregulējas, un ja regulējas, tad elektroniski, veicot adoptāciju, kas tika izdarīts pāris dienas atpakaļ pielēdzoties ar kompi. Veicu adoptāciju gan aizdedzes spolei, gan droseļvārstam, bet defekts kā tāds nepazuda. Lai nu kā, pāris stundas pagājušas, mājas apstākļos sadales vārpstas ķēde ir nomainīta, ķēdes spriegotājs arī. Kopējās izmaksas uz rezerves daļām aptuveni 150 eur ( ieskaitot tīrīšanas aerosolus, tehniskos šķidrumus, eļļa. Darbs aptuveni 6-7 stundas, ņemot vērā, skrūves bija mazliet jāpačakarē, tieši virsbūvei, respektīvi, priekšējam televizoram. Par laimi, divi no defektiem novērsti - detonācija un ķēdes klaboņa, bet diemžēl , kaut kur vēl mazs dzenītis iemeties, brīdī kad dzinējs uzsilst un pie noteiktiem abarotiem mazliet ir aizķere, bet tur man vairāk aizdomas krīt uz kloķvārpstas devēju, jo veicot diagnostiku,bija kļūda arī uz viņu, un tasir mans vienīgais varians, kas varētu būt pie vainas šim defektam, jo drosele strādā ideāli, neķeras. Sliktākajā gadijumā jāliek jauni vārsti, vai jāslīpē vecie. Jaunus vārstus un kompensatorus ielikt sanāk lētāk , nekā slīpēt vecos. Iepriekš Cilvēks. arī pieminēja, ka nav ko ķēpāties ar veciem lūžņiem. Pēc maniem uzskatiem, tieši ar veciem lūžņiem ir bauda ķēpāties, jo katra detaļa nav savienota ar vadības bloku, kā piemēram VW TUAREG, 3.0 D., kuram ieplūdes kolektoram ir divi elektromotori, kuri regulē gaisa padevi cilindros, vot tā ir problēma, ja kāds no viņiem izbeidas - jāmaina uz jaunu, vai nu orģināls, vai alternatīva. Pēc tam jāveic atkārtota diagnostika, jāveic elektromotora adoptācija, kas ir piņķerīgs process. Lai nu kā, vecās automašīnas ir parocīgas, tai pat laikā kaprīzas. Ja vienreiz sataisīsi, vari rēķināties, ka turēsies ilgi. Labāk ieguldīt savu laiku, savas asinis un nervus vecā lūznī, saņemt gandarīumu par to, ko esi izdarījis pats, nedzenot uz dārgiem servisiem, nevis nopirkt jaunu auto, un maksāt servisiem par katra defekta novēršanu. Varbūt arī radīsies jautājums, kāpēc es vispār esmu sācis šādus rakstus ievietot. Viss ir vienkārši, es ļoti ceru, ka atradīsies kādi interesenti, ar kuriem kopā diskutēt par noteiktām lietām auto nozarē, kopīgi meklēt defektus un efektus katram auto. Varbūt kādam ir līdzīgas problēmas, un spēj atrast risinājumus šajos rakstos.
  7. Viss jau ir pētīts, bet zinot dažus labus motoristus, šī problēma jau ir apspriesta, atliek tikai darīt. Uz doto brīdi sadales vārpstu ķēde un spriegotājs ir nomainīts, bet tagad ir jātiek galā ar zobsiksnu. Daži fotouzņēmumi -
  8. Atbildot uz Cilvēks. teikto. Jā protams, vari nopirkt jaunu, svaigu , bet šā vai tā, kaut kad kaut kas notiks, reizēm vaina jaunajiem auto ir daudz nepatīkamāka nekā , manā gadījumā galvas maiņa, vai detonācija cilindros. Tehniskā daļa ir viegli labojama, līdz brīdim, kamēr vaina neiemetas elektronikā, tad vari priecāties uz nebēdu. Pie tam, ja pašam automašīnas ir sirdslieta, patīk skrūvēties un testēt visādus jokus, tad arī ir interese pašam paķēpāties.
  9. Sveiki, iepriekšējais raksts bija par dzinēja defektu, kuru izraisīja dzesēšanas šķidrums. Defekts novērsts, auto rūc, bet diemžēl radusies cita problēma. Veicot elektro diagnostiku, raksta kļūdas uz detonāciju visos četros cilindros. Līdz ar to, ka cilindros ir detonācija , dzinējs nepierasti ātri uzsilst, līdz ar to defekts pastiprinas un pie noteiktiem apgriezieniem pazūd jauda un neceļas apgriezieni, teiksim tā, kaut kas noķīlē. Hm, kas gan varētu būt. Sāksim ar to, ka pārbaudam visas atzīmes uz zobsiksnas - viss kārtība, viss pareizi, bet kāpēc vēl varētu detonēt? Meklējam problēmu dziļāk un nonākam pie secinājuma , ka jāpārbauda atzīmes sadales vārpstām un tās piedziņas ķēdēm. Tālāk arī ir jautājums par sadales vāprstas devēju un ķēdes spriegotāju, kurš protams ir jāmaina. Automašīna - VW PASSAT B5 1996. gads , 1.8 benzīns ( bez turbo) 92kW. Jau sagatavota informācija ar atzīmēm , kuras noteicis rūpnīcas ražõtājs. Turpmākie procesi un fotoattēli tiks pievienoti šeit un arī sekos atbildes un komentāri.
  10. Uzaicināju Eunē man ir divi profili, no kuriem vienu tik lietoju - bronze forever.
  11. Sveiki, esmu pēc ilgiem laikiem atsācis spēlēt League of Legendrs, tāpēc varbūt ir kādi spēlēt gribētaji? Pašlaik leveloju savu profilu, un ja ir vēlme pievienoties, droši atstāj komentārā savu ingame segvārdu.
  12. Neveiksmīga spēle mūsējiem, tik labi cik iesāka spēli pirmaja periodā un otrā perioda, bija arī viss, ko viņi izdarīja. Pieņemami bija 3:1 mūsu labā, bet tad mūsējie palaidās un viss beidzās ar 3:5, neforši un neveiksmīgi. No malas skatoties likās, ka vairāk ir jāiesēžas aizsardzībā brīdī , kad amerikāņi sāka dot prettriecienu, un skriet pretuzbrukuma uz pretinieku kļūdām, bet līdz ar to, ka bija iespējas mūsējiem iemest jau 3 vartus, turpināja sēdēt uzbrukumā un mazliet piemirsa par aizmuguri.
  13. Mūsu valstsvienība ļoti labi nospēlēja visas 60 minūtes, rezultāts arī nebija no tiem trakākajiem, bet pieļauju, ka spēles gaita varēja pat būt savādāka, ja nebūtu tie pirmie vārti uz veiksmi iekrituši. Varēja piefiksēt, ka mūsejie speciāli izprovocē pretinieku uz noraidījumu, kas ir ļoti labi, bet neveiksmīgi realizētas šīs 5v4 vai 5v3 izdevības. Lai nu kā, cepuri nost, laba spēle, pieņemams rezultāts spēlējot pret komandu, kuras sastāvā ir 75 % NHL spēlētāju.
  14. Cik no komentāriem sapratu, šis nav vecais labais PICk, bet gan tā pakaļdarinājums. Līdz ar to, rodas jautājums - Kāpēc ir jāņem laba/veca projekta nosaukums un jāveido jauns projekts zem tā, zinot to, ka nespēsiet nodrošināt orģinalitāti, kāda bija vecajos laikos? Pie tam, šoreiz nesanāks Jums pievilināt tautu ar slepšanos zem PICK nosaukuma. Nesaprotu, kāpēc nevarat izveidot ko jaunu, orģinalu, ar savu nosaukumu. Kāpēc nespējat sākt no nulles un augt tā pat, kā ir auguši mūsdienu labie/aktīvie projekti. Un nē, nav jādzīvo uz citu nopelnītiem lauriem. Daļēji kauns par to, ka šādi dara, un valda nesaprašana, KĀPĒC?. Bet lai nu kā, gan jau izdomāsiet, kā tikt pāri grūtībām un atradīsiet savu veiksmes odziņu.